نقض عهد........

خرید بک لینک
یکی از اعمال زشت اصحاب پیامبرنقض عهد بوده است......

نقض عهد یکی از گناهان بزرگ است و خدای متعال افراد ناقض پیمان را لعن فرموده است..

حالا باید پرسید اصحاب کدام عهد را نقض کرده اند؟؟

همان عهدی که رسول خدا ص به امر پروردگار در روز غدیر ازآنها گرفت...تمام شیعه و اکثراهل تسنن معترفند که پیامبر ص در حجه الوداع در روز هجدهم سال دهم هجرت درمحلی بنام غدیر خم نزدیک هفتاد هزار مسلمان راجمع کرد و خطبه ای بسیار طولانی برای آنها قرائت فرمود......

دراین خطبه آیاتی که در مورد امام علی ع نازل شده است را قرائت فرمود و همگان را به مقام مقدس ولایت الهی امیرالمومنان ع متوجه ساخته و فرمود:

-ای مردم!آیا من اولی به تصرف از شما در جانهای شما نیستم؟؟گفتند چرا...فرمود:پس هرکه من مولای اویم این علی ع مولای اوست..سپس دستهارا به دعابرداشت و دوستان علی ع را دعا نموده و دشمنان اورا نفرین فرمود!!

سپس یک به یک مسلمانان با ان حضرت بیعت کردند...!!!پیامبرص فرمودند:

باعلی بیعت کنید چرا که من ازجانب پروردگارم ماموریت دارم ازشما برای علی ع بیعت بگیرم...

جالب اینجاست که ابوبکر و عمر وعثمان و طلحه وزبیر جزء اولین افرادی بودند که با حضرت بیعت کردند!!!!!

علاوه بر کتابهای شیعه بیش از سیصدنفر از عالمان سنی این حدیث را در کتابهایشان

آورده اند!! و حدود صدنفر از صحابه این حدیث را نقل کرده اند!!!حتی بعضی از علمای اهل سنت یک کتاب مستقل دراین باره نوشته اند....

و بسسیاار عجیب تراینکه این حدیث را خلیفه ی دوم عمر نیز نقل کرده است!!!!!!!!!

او روایت کرده است که:

رسول خدا ص علی را بعنوان بزرگ و پیشوای قوم خود نصب نمود و او را مولای همگان معرفی نمود....سپس عرض کرد:خدایا تو شاهد وگواه منی ..دراین هنگام جوان زیبارویی در کنار من بود!

رو به من کرد و گفت:پیامبر عهد محکمی را منعقد کرد..این عهد را جز فرد منافق هیچ کس نمیشکند...ای عمر!مواظب باش تو جزء افرادی که این عهد را میشکند نباشی!!

پس من به رسول خدا عرض کردم:وقتی شما درباره ی علی ع سخن میگفتید جوانی نزد من بود که چنین و چنان گفت..رسول خدا گفت:

او از اولاد آدم نبود بلکه جبرئیل بود که به این صورت جلوه گر شده بود تا انچه را در مورد علی گفتم بر شما تاکید کند!!

ابوحامدغزالی از علمای اهل سنت مینویسد:قول حق آن است که علی جانشین وخلیفه بلافصل رسول الله ص است زیرا صحت قضیه غدیرواضح است!وهر اعتراضی لغو وبیهوده است!

چه دلیلی بهترازاینکه عمر پس از تمام شدن سخنان پیامبر ص به امام علی ع تبریک گفت؟؟!

این نحوه تبریک گفتن نشانه ی تسلیم او دربرابر خلافت مولا بوده است...اما نفس اماره برآنان غالب شد و حب ریاست وجاه طلبی موجب گردید که احکام قران و دستورات رسول خدا ص را به بازی بگیرندو دین را به دنیا بفروشند.... و به دوران جاهلیت برگردند...

اگر جز این بوده است چرا درهنگام بیماری و شهادت پیامبرص مانع نوشتن وصیت آن حضرت شدند و گفتند بیماری به پیامبر فشار آورده و نعوذبالله پیامبر هذیان میگوید؟؟؟!!!

حقیقت در کتابهایشان موجود است آنوقت میگویند اینها را کجانوشته اند؟؟؟

اندکی التماس تفکر.....

آیا سزاوار بود که چنین عهد وپیمان محکمی بعداز دوماه زیر پا گذارده شود و به خاطر هوا

و هوس حق امام علی علیه السلام پایمال گردد؟؟؟؟!

وآتش به درب خانه برده شود وباشمشیر تهدید شود وبا زور وتوهین بسیار و هتک حرمت خاندان پیامبر ص به بیعت باابوبکر مجبور گردد؟؟

حاشا که مولایم عجیب، صبر داشتند وبسیار مظلوم بودند.........

سلام آقاجان............

ما را در سایت سلام آقاجان......... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: يکشنبه 11 تير 1396 ساعت: 1:13

صفحه بندی